lördag 12 april 2014

Day off


Gud vad skönt att vara ledig idag! Jag har hunnit med allt jag ville. Både shopping på Miramar i Fuengirola, slappande vid poolen(dags att fixa brännan) och sen en riktigt svettig timme tennis med Tiia. Älskar vår tennisbana! Det går faktiskt bättre än väntat och vi har tur att vi är på samma nivå så vi spelar bra ihop. När jag ändå hade träningskläderna på mig tog jag tag i uppdraget att finna tågstationen. Från den kan man nämligen ta sig enkelt till Fuengirola, flygplatsen och Málaga till exempel. Busshållplatsen är 10 min bort, och tågstationen 15, vilket är helt okej. Men på hemvägen har man ju den jäkla branten att bestiga. Man blir andfådd men det går. Så nu känns det mer okej att bo "off" när jag har lärt känna kommunikationerna i området. Med tennisbanan och poolen är det riktigt härligt att bo här på höjden, med utsikt över havet. Nu har jag duschat, fixat naglarna och är redo för imorgon då det är fullt upp på flygplatsen igen. TV:n står på och här ligger jag i soffan och slappar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar