lördag 4 oktober 2014

Tidsfördriv

Så mina lediga dagar fick inte mycket solsken, men en av kvällarna var jag i borgaren och såg Maze Runner, som var en riktigt bra film. Spännande, lite läskig och fick mig att hela tiden vara nyfiken, dra kopplingar och försöka förstå vad som låg bakom det hela. Jag gillar när en film engagerar mig! Och dagen därpå räddades också av en tur till Málaga med Stephie och Emmi för shopping och middag på godaste Wok Palace. 

Ikväll fortsätter det med en lite otippad aktivitet. Jag ska på fotbollsmatch! Málaga spelar mot Granada här i Málagas arena så även om jag inte bryr mig om fotboll ska det bli kul att se och uppleva stämningen på hemmaplanen. Vi blir ett otippat gäng på sex personer som säkert får en trevlig kväll, så det ser jag fram emot! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar