måndag 1 september 2014

Bästa besöket



Det har varit så himla underbart att ha haft Malin här på besök. I en hel vecka har vi haft så mysigt och så kul ihop. Även om det var hon som var på semester har det känts som en semester för mig med. Hon är ju normalt med när jag är på semester faktiskt! Vi startade med en brakfest i Málaga under ferien, och sedan blev det många mysiga middagar, häng på stranden, lite shopping och så var hon med på en av mina utflykter. Visst är det mysigt att hänga med kollegorna också men det är skillnad på att få umgås med en nära vän som man inte sett på länge. Det är vänner som Malin jag saknat när kollegorna inte delat min iver att gå ut och festa i Málaga till exempel. Men nu har hon varit här och det var precis vad jag behövde. En av de bästa veckorna på kusten, helt klart! Och nästa vecka kommer mamma och Jonte hit, och innan dess hade jag Sara och Elias på besök. Jag älskar besök! Puss på er alla som inte glömmer bort mig fast jag bara flyr från Sverige hela tiden! :) 

1 kommentar:

  1. :') Så glad för dig och denna veckan! Saknar dig redan.

    SvaraRadera