tisdag 4 februari 2014

Det nya teamet

Så landade äntligen mailet i inkorgen och nu vet vi precis var alla ska arbeta och med vilka. Att döma av snacket med ett par kollegor är Facebook-stalkingen redan i full gång. Man är ju så nyfiken på vem ska man jobba och leva med en hel sommar! I mitt team Málaga har vi:

  • Pinja, min finska supervisor som jag hade förra året. Kan inte bli bättre!
  • Stephie, teamleader från Danmark
  • Tiia, min kära finska kollega från förra året
  • Jag, som ju är från Sverige och också returning guide
  • Annicka, ny guide från Sverige
  • Markku, ny guide som kan både finska och svenska
Så med det har vi en bra mix av nationaliteter. Skönt att vi har en kille i alla fall. Ett team med bara tjejer kan nog gå överstyr ibland. Utöver det har vi fyra aktivitetsguider där det är två killar och två tjejer. Så 10 personer totalt. Det låter perfekt. Jag tror på det här teamet! När jag åker ner i mars för att starta destinationen är det med de tre andra som jobbat tidigare. De nya guiderna kommer en hel månad senare. Det ska bli så himla, himla spännande de tio dagar vi har på plats innan gästerna kommer. Då kommer vi ha fullt upp med att lära oss området, ställa alla frågor vi kan komma på om hotellen och förbereda oss för eventuella problem. Jag vill åka nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar