måndag 24 februari 2014

Tillbakablick


Jag och Tiia i utflyktsbussen. Vi har haft SÅ många utflykter tillsammans, och fler lär det bli för oss i Spanien. 


På restaurangerna i Side spenderade vi många, långa kvällar. Satan vad mysigt vi hade det. Saknar alla dessa söta kollegor så mycket.

     
 Härliga dagar. Både i poolen och på fest. Vi hade många temafester, här är jag Musse Pigg. 


Lediga dagar. Här på vattenpark. 


Jag och Michele tänkte "let's do it!" och kastade oss ut tillsammans. 


Denna bild togs en dag när jag och min roomie Mads var lediga och hade hyrt en bil. Vi besökte bland annat denna stora moské i Manavgat. 


En av de första bilderna vi tog på Manavgats strand. Hur många gånger var jag där egentligen??


Ett som är säkert är i alla fall att det var vid denna disk jag spenderade flest av mina arbetade timmar. 

En underbar midsommar fick vi på hotellet med lekar och härlig midsommarmusik- och mat.


Med mitt team hade jag en oslagbar avslutningskväll, där bland annat detta hände. Världens bästa team!


Med min roomie Riikka och min supervisor Pinja, som jag även har äran att fortsätta jobba med i Málaga. Så härligt att se tillbaka på alla dessa bilder. Vilket fantastiskt liv man lever som reseledare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar