måndag 3 november 2014

Säsongen 2014 i Málaga

1. Jag och Tiia vid toppen av kabinbanan. 2. Jag och Markku redo att ge drömservice på hotellet. 3. Mina största fans från Norge. 4. På en sötis i Marocko. 5. Firar Norges nationaldag. 

1. Jake & Sean när vi var på fotbollsmatch i Málaga. 2. Mina söta damer Annicka och Tiia, och jag. 3. I La Mezquita i Córdoba. 4. Mamma i Gibraltar. 5. Gibraltarapa. 6. Jag firar min födelsedag på stranden i Pedregalejo.  

1. På kontoret. 2. Firar Virgen del Carmen på stranden. 3. I Marocko. 4. En söt gäst ville ta bild med mig på midsommarafton. 5. Lyckan när det försenade bagaget kom! 6. Minidisco. 

1. Fick se ett av mina favoritdjur, zebror. 2. Luna Mora-firande i bergsbyn Guaro. 3. Malin på besök! 4. Utekväll med Sean och Tom. 5. Jonte och jag i Puerto Banús. 6. Den mäktiga bron i Ronda.  

1. Midnattsdopp under det spanska midsommarfirandet. 2. Jag och Tiia på midsommarafton. 3. Alhambrapalatset. 4. Rondas dramatiska ravin. 5. Smurfbyn Júzcar med alla söta, blå hus. 6. Jag och Tiia på utflykt till den fina krokodilparken.  

1. Sara på besök, här i Mijas. 2. Guide-Esther på arbete i djurparken. 3. Midsommarfirande på hotellet med dans runt palmen. 4. Påskfirande i Málaga. 5. Mysdag på stranden. 6. Feria de Málaga!

1. Apatack i Gibraltar på min söta gäst från Norge. 2. En söt pojke under påskfirandet. 3. Jag fick en penna av den norska gästen på bild 1 som tack för min service. 4. Sean och Danny tog över vår servicedisk. 5. Jag och Tiia på arbete. 

En blandad kompott där ni ser hur min säsong sett ut. Härliga tider. Att få arbeta ute i världen, leva i solen och umgås med fina människor är ett privilegium. Jag skulle uppmuntra alla som är sugna att bli guider. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar