torsdag 17 april 2014

Casa Nordica


Igår njöt jag av en ledig dag. Vi utforskade Arroyo de la Miel(honungsfloden) som är en del av Benalmádena. Lunchade på ett bageri och gick runt och kikade. Sen blev det en tur till Fuengirola för jag behövde svenskt kakao så jag kan baka kladdkaka. Det blev lite mer shopping än så. Allt det man saknar i matväg från Sverige finns ju att köpa i de nordiska butikerna där. 50 euro senare har jag fyllt köket med goda nödvändigheter. På kvällen åkte hela teamet till Miramar för att gå på bio. Det blev filmen om Noa med arken, en riktigt bra film som inte hade en enda långtråkig stund. 

Idag har jag hjälpt till i miniklubben men det var inte så mycket att göra för vi hade noll barn. Vi satt bara och väntade av tiden = skittråkigt. Men i detta nu är Markku och Annicka på väg hit från flygplatsen. De har precis avslutat guideskolan i Turkiet och nu är de äntligen här. Så ikväll ska vi äta middag på restaurang och gå ut en sväng. Jag sitter dock på servicetelefonen inatt så det blir lugna puckar - men kul ska det bli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar