torsdag 8 maj 2014

Ledig

Har två lediga dagar nu. Så himla skönt, men man får också lite panik när man inte gör något. Två lediga dagar på raken vill jag ju utnyttja för att upptäcka Spanien och verkligen ta chansen att göra något! Planen var att åka till Alhambra imorgon, men biljetterna tog slut så jag och Markku(som också är ledig imorgon) fick inte plats. Så nu snackar vi om att utnyttja en av våra gratis hyrbilar och sticka till Nerja. Vi vill ju göra något så när planen gick i kras får vi tänka om. Annars har denna dag bara inneburit slappande vid poolen, dessvärre utan en enda nyansskillnad i brännan. Hur är det möjligt? Jag ska iväg och träna med de andra ikväll så fram tills dess passar jag på att göra sånt man inte hinner med annars, typ raka benen och klippa tånaglarna! Det är så märkligt att vara ensam. De andra på jobbet och jag här i lägenheten. Tänk vad mycket gemenskapen med de andra gör i det här livet. Jag vill vara med de andra varenda sekund! Nä nu ska jag ladda kamerans batteri och öppna guideböckerna och läsa på om Nerja! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar