söndag 25 maj 2014

My biggest fans


Jag såg de små pojkarna med färgglada kepsar stå och vänta på bussen, och visste att jag inte borde gå dit när jag inte var klädd i uniform. Jag var blöt i håret och hade korta shorts på mig. Men att inte få säga farväl till mina sötisar när de var så nära kunde jag inte stå ut med. Dessa två pojkar från Norge träffade jag första gången på utflykt när vi var på krokodilparken. De var väldigt sociala och vi snackade en hel del. På vägen hem tog jag också platser till dem på sätena bakom mig så de fick hjälpa mig att prata i mikrofonen. Efter det var de mina svansar. Den ena grabben fick syn på mig när jag gick mot kontoret och senare hade han letat efter mig på alla våningar i den byggnaden tills han till slut hittade dörren till vårt kontor och jag hörde en liten röst ropa efter mig. Då följde jag med dem till miniklubben och spelade UNO och åt glass. Efter det vägrade de låta mig gå tillbaka till kontoret. De blockerade hissen så jag inte kunde komma ut och fick mig att åka upp och ner till alla våningar innan de till slut släppte greppet om mina händer och jag kunde smita iväg. Senare hörde jag dem ropa mitt namn igen och de frågade om jag inte ville äta middag med dem, och ville att jag skulle följa med hem till Norge. Samma kväll ringde Pinja till mig och sa att de hade lämnat ett kärleksbrev till mig utanför kontoret där de bad om en puss på kinden. Alltså dessa gutter var så söta! Mina favoritgäster så här långt på säsongen!

Alla gäster denna vecka har faktiskt varit riktigt mysiga. Det tog verkligen emot att inte vara på flygplatsen idag för att säga hej då. När jag faktiskt “slipper” flygplatsen är det typiskt att jag just idag känner att jag gärna hade varit där och vinkat hej då till alla jag träffat. 

Det jag har gjort idag är att jag varit på utbildning för att bli siminstruktör! Våra aktivitetsguider har simskola för barnen, och eftersom att de bara är fyra personer fick jag och några till också gå utbildningen så vi kan hjälpa till när det behövs. Kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar