måndag 19 maj 2014

Soffläge

Ligger i soffan och ser på en sån där överdramatisk spansk film. De är så fjantiga och pussas precis hel tiden, men det passar väldigt bra som slapp eftermiddagsunderhållning i soffan. Jag har precis haft det "hårda" uppdraget att besöka Benalmádenas akvarium och fjärilspark. De är inga jättespeciella attraktioner, men fjärilshuset var klart intressant eftersom det är så annorlunda. Jag gissar att det är som fjärilshuset i Haga i Stockholm, men det har jag inte ett enda minne utav så det var kul att se något nytt och annorlunda idag. Dessutom har vi så många besökare här nu! Två kollegor har besökare i sina lägenheter och vi har våra kära Mikkel och Michele här som vi jobbade tillsammans med förra året. Så kul! Mikkel bor hos mig och Tiia, och han kom hit igår. Ikväll ska vi till ett shoppingcenter och imorgon väntar en ordentlig utgång för det är många som är lediga på onsdag - all in som gäller! 

Asså guuuud. Nu startar nästa spanska serie och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Det är så man tror att det är en parodi - men så är det på riktigt. Män som dansar med rosor i munnen till världens smörigaste melodier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar