lördag 18 januari 2014

London calling

Igår bokade vi äntligen. Efter ett pusslande bland mammas lediga dagar, lillebrorsans prov i skolan, pappas spelningar och mina pass på jobbet hittade vi tre dagar i följd där priserna på flygen till London också matchade våra önskemål. I februari åker vi tisdag till torsdag för att se så mycket som möjligt av staden med mitt fullspäckade schema. Med så lite tid gäller det att vara förberedd med tågstationer, öppettider och köpa biljetter hemifrån, för att få allt att rulla på så smidigt som möjligt. Jag är riktigt laddad för att åka på en minisemester med familjen, och även på att för första gången gå på brittisk mark. Dessutom har jag nu något att göra på mina lediga dagar; planera, planera och planera. Jag älskar att göra min egen reseguide och googla fram de bästa tipsen. Så nu vet ni vad jag gör idag när jag inte är ute och skottar snö eller bakar kanelbullar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar