måndag 6 januari 2014

Mitt reseastro 2014


I tidningen "Allt om resor" fick jag mitt reseastro avslöjat för nästa år. Tro vad man vill om detta, men visst väcker det alltid min nyfikenhet. Till att börja med får jag tacka för att jag fick veta att 2014 är ett lämpligt år för mig att ge mig ut och resa. Det är ju betryggande, eftersom det är just det jag kommer göra större delen av detta år.

Ur hälsosynpunkt ska skorpionen vila ut sig i Thailand. Då jag precis kommit hem därifrån känns det inte så troligt att jag redan återvänder. Ska jag vila upp mig tror jag det räcker fint med en vecka på en solig Medelhavsö. Noll nätter på dansgolvet och desto fler timmar på hotellets spa. 

Med kärleken bör jag ta mig till Géneve i Schweiz. Det känns inte alltför lockande. Skulle jag på kärleksresa hade jag velat åka till ett riktigt paradis - som Seychellerna eller Maldiverna. Eller på äventyr!

För karriären tipsas jag om att åka till New York för spännande möten. Möten eller ej - nu är det verkligen dags att upptäcka New York. Det är absolut en resa jag kan tänka mig i år, så här får jag hoppas att mitt horoskop stämmer. Jag vill också uppleva den där pulsen och energin som staden är så känd för. Frågan är hur det kommer gynna min karriär? Det återstår att se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar