fredag 6 juni 2014

Mot Madrid

Vet ni? På måndag åker jag till Madrid! Efter mycket pusslande med schemat har vi nu lyckats få ihop två dagar då både jag och Tiia kan vara lediga, så då passar vi på att ta minisemester. Spaniens huvudstad är ännu okänd för mig så jag glädjer mig verkligen till att få upptäcka den! Måndag kväll till onsdag kväll är vi där så det blir två intensiva dagar där slott, parker, shopping och museum ska upptäckas. 

Btw, igår hade jag en utflykt som heter Croc & Splash, där man först åker till vår kära krokodilpark och sedan knatar över till kustens största vattenland som ligger precis intill. Så mitt jobb igår var alltså att åka vattenrutschkana och steka i solen. Ibland undrar jag hur något annat yrke någonsin ska kunna överträffa livet som guide? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar