söndag 1 juni 2014

Nights out


Dana, Annicka och jag under vår senaste utekväll. Jag hade så kul och hade svårt att hålla mig vaken dagen därpå i servicedisken - men så är livet här. Det viktiga är att man fortfarande kan prestera bra framför gästerna, och sen kan man däcka på soffan utanför kontoret.


Det finns många farliga stänger att dansa vid när vi är på bra humör. Här är jag tillsammans med Lasse, och sen Markku, Johanna och Anton.


Detta är en bild från senaste tisdagen då vi var ute. Tydligen var vi de enda i hela stan som var på festhumör för som ni ser var vi typ ensamma på klubbarna. Men då är det tur att vi ofta går ut i ett gäng så vi i alla fall har varandra. Men efter att ha hört samma låtar på samma klubbar flera veckor i rad längtar jag nu efter att gå ut i Málaga, och gå till samma ställen som jag hängde på för två år sedan. Sala Wenge, Sala Gold och så vidare. Kanske att det sker på fredag - håller tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar