måndag 2 juni 2014

Servicedisken

Markku och jag vid servicedisken
Titta så fin vår servicedisk blivit när vi äntligen fått hit våra roll ups. Jag är så nöjd över att jag är med på en av bilderna på den vänstra planschen hehe. Så det är här vi sitter och har service för gästerna på Holiday Village. Då kommer de för att köpa utflykter, fråga om bussar eller få hjälp att hitta något på kartan. 

Idag har jag haft service på morgonen, följt av ett inspiratonsmöte. Som vanligt är jag aldrig helt nöjd och det drar ner på humöret. Jag känner att jag bara babblar om saker som de redan vet, men bara för att jag redan vet allt betyder det ju inte att det är självklart för gästerna. Jag glömde att berätta om simskolan för den startar denna vecka så det finns inte med i mina rutiner ännu, och det är såklart jättefrustrerande! Men dagen gick vidare, vi fick hit en Paco till vår lägenhet för att fixa vår trasiga toalett och fylla på nått slags salt i diskmaskinen(hade ingen aning om det) och nu är jag och Tiia hemma för siesta innan det blir service igen ikväll. Vanlig måndag, helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar