fredag 6 juni 2014

Tråkmånsar

Assåååå folk är så tråkiga. När vi har pulserande, fantastiska, roliga Málaga fyllt av nya människor, ställen och intryck, takterasser och dansklubbar så väljer givetvis mina kära kollegor att ruttna bort ännu en kväll i Fuengirola som jag redan är trött på. Vi hade världens chans idag när det är fredag och tre av oss är lediga imorrn, men nä, tråkigt är uppenbarligen roligare. Jag saknar mina kära klasskamrater från spanskaskolan, de visste hur man hade kul minsann! Och det är precis nu jag igen saknar mina vänner hemifrån. De hade bara kört - all in! Nu sitter jag här med lockar i håret och vägrar sätta foten i Fuengirola ikväll i protest. Då sparar jag min lediga dag imorgon till att faktiskt göra något istället för att återigen slösa bort den på att vara bakis efter en halvkul kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar