måndag 31 mars 2014

Nu har det startat

Allting gick supersmidigt igår. Vi tog emot Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och till sist Stockholm, och det är så skönt att vi har få gäster för då behöver vi bara en buss till varje flyg. Så så fort alla har satt sig är det bara att åka iväg. Transfern går på en halvtimme och det var kul att vara tillbaka vid mikrofonen. 

Kom hem vid 01, sov och gick upp som en zombie denna morgon för att ha inspirationsmöte för de nyanlända. Nästan alla kom för att lyssna så det var jättekul, och jag kom snabbt tillbaka in i rollen som mötes-Esther. Jag glädjer mig också åt att gästerna faktiskt vill se sig omkring. De har redan köpt biljetter till Granada och Gibraltar. Bra där gästisar! 

Denna kväll åkte vi till gymmet för ett pass zumba. Det är tusen gånger svettigare än i Sverige. 

Dagarna går fort och vi har börjat stadga oss i Spanien. Men jag bor fortfarande i min resväska, så nu längtar jag efter att få fler lägenheter så vi kan packa upp ordentligt. Det är kul att vara här, och gästerna är jättesöta. Men jag saknar att ha någon att komma hem till och dela vardagen med. Jag trivs bra med mitt team, och vi bor ju ihop. Men självklart jämförs allt med hur det var i Turkiet. Jag har insett att jag är väldigt bra på att hitta saker att känna mig nere över. Märkligt, och onödigt. Men det kommer och går. Känner bara att jag saknar min familj och mina vänner. Men det blir bra det här också! Det är ju det här jag längtat efter hela vintern. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar