måndag 17 mars 2014

Två dagar kvar

Nu har jag träffat alla och sagt hej då till alla en sista gång. Det är precis det de senaste dagarna handlat om. Från en fika till en annan. Väldigt mysigt. Det är alltid i avskedsfasen man blir lite extra tacksam för att man har fina människor omkring sig, och dessutom är det lite rörande att de flesta relationer finns kvar även efter en lång tid isär med alldeles för lite underhållning. 

Två dagar kvar alltså. Väskorna är packade sedan länge. De sista timmarna tänker jag bara tillbringa slappandes framför TVn, med familjen och djuren. Ska se till att plugga in mitt ambitiösa 23-sidors dokument om Spanien också. Jag njuter verkligen när jag får grotta in mig i mitt favoritämne, med mjukisbyxor på och en klunk cola på väg ner i strupen. Den 30 mars är det jag som är expert, så det gäller att vara redo att svara på alla möjliga frågor. Så kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar