onsdag 12 mars 2014

Vi drar till Peru

Skor från Ayni, 599 styck. 
Idag blev jag världens lyckligaste ägare till dessa fantastiska skor. Det finns en liten butik på Åsögatan i Stockholm som säljer produkter från Peru. Idag tog jag mig äntligen dit för att köpa mig ett par färgglada skor, men givetvis var valet så svårt att det slutade med två stycken. Jag älskar denna sorts mönster. 

Och apropå Peru, så träffade jag Sara och Alice över en middag idag. Där kom vi fram till att vi alla tre drömmer om att backpacka i Sydamerika, men inte vågar åka dit själva. Och där såddes idén om en gemensam tripp genom kontinenten nästa vinter. Mina planer är dock många, så vi får se hur det slutar. Men det hade varit fantastiskt att få upptäcka Sydamerikas länder, och nu när de också har tid och vilja att göra en sån resa borde jag kanske prioritera om lite och ta chansen. Vi talade om att fira nyår i en av storstäderna och sedan luffa runt i en månad eller två. Hur fantastiskt låter inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar